direction="right"

Бібліотека працює з 9.00 до 18.00 щоденно, окрім суботи та неділі.

середа, 2 вересня 2020 р.

Фантастичні хроніки Рея Бредбері 22 серпня виповнюється 100 років від дня народження одного з найвизначніших письменників 20 століття Рея Бредбері. За своє довге життя Бредбері написав 11 романів, понад 400 фантастичних повістей та оповідань, 21 п'єси, а також кіносценарії, вірші,статті. Писати перші оповідання почав в 12 років та твердо вирішив, що стане письменником. "Коли мені було 19 років, я не міг вступити до коледжу: я був з бідної родини. Грошей у нас не було, тож я ходив до бібліотеки. 3 дні на тиждень я читав книги. В 27 років замість університету я закінчив бібліотеку" , - так він написав у своїй автобіографії. З дружиною Рей познайомився у книгарні. Вони прожили разом 56 років та виховали чотирьох доньок. В одному з інтерв’ю Бредбері зізнався, що його заповітною мрією є подорож на Марс, і навіть жартома просив поховати його там в банці з-під капустяного супу. Твори Бредбері сповнені оптимізмом та вірою в людство. Вони демонструють проблеми, які людям необхідно подолати, щоб рухатися в світле майбутнє. В цьому їх найбільша цінність для читача.

Немає коментарів:

Дописати коментар