direction="right"

Бібліотека працює з 9.00 до 18.00 щоденно, окрім суботи та неділі.

четвер, 30 січня 2020 р.

Славетний Тореадор із Васюківки

"Я все життя писав саме для дітей писав з любов’ю, болем і тривогою."  (В.Нестайко)

Його ім’я стало візитівкою української літератури для дітей, твори ввійшли до шкільної програми і відзначені численними преміями та нагородами. Він був і залишається автором читаним і реально затребуваним. Мова йде про Всеволода Нестайка, якому сьогодні мало б виповнитися 90 років.

Наскрізними для творчості письменника темами є тема щирої дитячої дружби, тема школи і шкільного колективу, тема відносин між дівчатками та хлопчиками.
Наскільки добре знають героїв Нестайка наші читачі, бібліотекарі районної бібліотеки для дітей вирішили перевірити за допомогою літературної вікторини «Під знаком веселої мудрості».   



Але спершу учні познайомилися з книгами В.Нестайка, які є у фонді нашої бібліотеки і представлені  на книжковій  виставці «Славетний  Тореадор із Васюківки». Втішає те, що  наші читачі змогли  відгадати про кого йде мова, про вчинки головних  героїв, ділилися враженнями про прочитане. Адже твори Всеволода Нестайка   діти  дуже люблять і читають з великим задоволенням.

Наостанок,  хотілося  б побажати всім нашим читачам і  всім  дітлахам від Всеволода  Зіновійовича: «А вам, дорогі мої читачі, хочу сказати — не поспішайте, як я колись, швидше виростати. Бо дитячі роки неповторні. І якщо Ява й Павлуша допоможуть вам на якісь хвилини гостріше відчути радість веселого, щедрого на пригоди й витівки дитинства, я буду щасливий.»






Немає коментарів:

Дописати коментар