direction="right"

Бібліотека працює з 9.00 до 18.00 щоденно, окрім суботи та неділі.

четвер, 4 травня 2017 р.

Заходи  Татарбунарської  бібліотеки  для  дітей  на  травень  2017 року.

№ з/п
Дата і час проведення заходу
Назва заходу
Відповідальні за проведення                    заходу

1.
03 травня
Хвилинки історії «Велика ціна Великої Перемоги»
Сєдая А.О.

2.
04 травня
Вечір памяті «Встеляймо квітами дороги,- Бійцям, що мир несли в наш край»
Фадіна Л.Б.

3.
05 травня
Літературні години до 110-річчя з дня народження Ірини Вільде «Забутий світ Ірини Вільде»
Тимошенко А.І.

4.
15 травня
Дитячий ранок «Моя мама - моя радість»
Слобожан Л.П.

5.
17 травня
До Всесвітнього дня вишиванки Виставки вишиванок «Вишиті дивотвори Татарбунарщини»
Тимошенко А.І.

6.
18 травня
Майстер-клас «Вишиваю я узори»
Слобожан Л.П.

7.
19 травня
До дня Європи дискусія «Я-українець. Я- європеєць»
Мельник С.Ф.

8.
19 травня
До дня Європи:  Хвилинки інформації «Що таке Європейський Союз»
Тимошенко А.І.

9.
22 травня
До дня словянської писемності і культури конкурс скоромовок «Українці-веселий народ»
Сєдая А.О.

10
24 травня
Історична мандрівка «У витоків нашої писемності»
Тимошенко А.І.

11
29 травня
До всесвітнього дня боротьби з тютюнопалінням урок попередження «Вмій сказати «Ні»
Слобожан Л.П.

12
30 травня
Обговорення проблеми «Куріння як примха і нещастя людини»
Тимошенко А.І.


Завідувачка Татарбунарської бібліотеки для дітей                                 Л.Б.Фадіна

Немає коментарів:

Дописати коментар